Inbound customer contact center bij BizziPhone

0
17

Als ondernemer wil je natuurlijk ieder telefoontje opnemen. Een telefoontje betekent een potentiële koper. Maar je kunt soms niet alle telefoontjes opnemen. Je bent namelijk met meer dingen bezig in je bedrijf dan alleen je telefoon. Als je zelf geen tijd hebt om alle telefoontjes te beantwoorden kun je gebruik maken van het inbound customer contact center van BizziPhone. Met deze dienst nemen hun alle inkomende telefoontjes uit handen. Zo kun jij je bezig houden met andere dingen binnen het bedrijf. Maar buiten dat je telefoontjes krijgt, moet er ook gebeld of teruggebeld worden naar klanten. Ook dan kun je terecht bij BizziPhone. Zij bieden ook een outbound call center aan. 

Binnenkomende telefoontjes.

Als je gebruik wilt maken van de inbound customer contact center service van BizziPhone komen er een aantal dingen waar je naar moet kijken. Je hebt de optie uit twee pakketten; het starter pakket en het professional pakket. Het verschil tussen deze twee pakketten is dat het bij starter gaat tot 100 gesprekken waar heb bij professional voor meer dan 100 gesprekken is. Als je wilt weten of een inbound customer contact center iets is voor jouw bedrijf kun je gratis 30 gebruik maken van deze service. Na deze 30 dagen kun je bepalen of dit is waar je voor zocht. Ook geven zij advies over welk pakket je beter kunt kiezen voor jouw bedrijf en of sommige extra opties nodig zijn zoals de avond en weekendservice. De service is standaard op doordeweekse dagen van 8.00 tot 18.00. Je krijgt altijd een vast team die voor jou de telefoon opneemt. Zo kunnen zij alles snel leren over jouw bedrijf en kunnen ze de klanten en potentiële klanten nog beter helpen. Zoek je juist een service die niet de telefoon opneemt maar de klanten belt? Dan kun je ook terecht bij BizziPhone voor een outbound call center.

Telefoontjes maken

In een bedrijf heb je ook niet altijd tijd naar klanten te bellen. Dan kun je kiezen voor de outbound call center service. Je krijgt dan ook een vast team outbound call agents die het voor jou overnemen. Zo kunnen ze leads opvolgen. Dan bellen zij potentiële kopers op en gaan ze hun overtuigen om bij jouw bedrijf iets te kopen. Verder kunnen de call agents afspraken plannen voor jou. En alles wat er in de gesprekken besproken wordt kun je snel inzien in het BizziPhone dashboard. Dat geldt voor zowel de outbound call center als de inbound customer contact center. Zo ben je altijd op de hoogte en mis je niks.